35-letna Michelle Kent iz Cornwalla je bila zgrožena nad pivsko spletno igrico Neknominate, pri kateri so udeleženci igre morali spiti alkoholno pijačo in se pri tem posneti, ter nato nominirati tri posameznike, ki so morali podobno nalogo izpeljati v 24-ih urah. Namesto pitja alkohola pa je Michelle sistem uporabila za dobrodelne namene. Odvrgla je oblačila, se fotografirala, objavila fotografijo na družbenem omrežju in darovala sredstva na spletni strani JustGiving.com. Nato pa nominirala tri druge in jih pozvala, naj storijo podobno. Na stotine žensk se je pridružilo akciji in njihove fotografije so obkrožile svet. Pridružili so se jim celo moški in skupaj so za boj proti raku dojke zbrali že 4500 evrov. ''Gre za lepo dobrodelno gesto in dobivamo podporo iz številnih držav, celo in Nove Zelandije in Južne Afrike. Vključene pa niso samo ženske, celo nekateri moški so se pridružili,'' je za britanski spletni portal Mail Online povedala Michelle Kent.
Novice
Nov spletni hit, ki navdušuje svet. Upravičeno?
Po spletu je zaokrožil nov spletni hit 'Bangers to Cancer', ki se je pričel po tem, ko se je 35-letna Michelle Kent zgrozila nad spletno pivsko igrico Neknominate in se odločila, da podoben koncept uporabi za dobrodelne namene. Namesto pitja alkoholnih pijač je slekla majico, se fotografirala in pričela zbirati sredstva za boj proti raku dojke.
UI
Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
KOMENTARJI (10)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV