Vizita.si
image (28)
Novice

Starša sta presrečna, a prve težave so se že pojavile

K.B.
19. 05. 2014 09.18
51

Prejšnji teden smo poročali o medicinskem čudežu - siamskih dvojčicah Faith in Hope, ki sta se rodili z zraščenima obrazoma in enim telesom. Čeprav sta bila starša ob njunem rojstvu presrečna, da sta deklici preživeli, so se prve težave že pojavile.

Deklici Faith in Hope, ki sta se rodili 8. maja v Avstraliji in se bosta v zgodovino medicine vpisale kot prvi deklici, ki sta se rodili z zraščenima obrazoma in enim telesom in porod preživeli, imata že razcepljeni osebnosti. Njuna mati Renee Young je za Woman's Day pojasnila, da se deklici zbujata in jokata ob različnem času. ''To morate videti, da bi lahko verjeli. Včasih Faith joka in zbudi Hope, ki nato pogleda v njeno stran, kot bi ji rekla: ''Hvala ti za tole.'','' je pojasnila mati, ki je že v času nosečnosti vedela, za stanje svojih deklic, a se je kljub nasvetom zdravnikov, naj splavi, odločila, da bo pustila naravi, da pelje svojo pot. ''Blagoslovljeni smo, da smo prišli tako daleč. Meni se zdita tako prikupni.'' Oče deklic Simon Howie pa je dodal, da sta neverjetno napredovali od svojega rojstva: ''Vsak dan, ko ju vidim, pomeni, da sta premagali še eno oviro in preživeli še en dan.''

Danes 11-dnevni sestrici, ki so ju po njunem čudežnem rojstvu krstili v avstralski otroški bolnišnici Westmead Children's Hospital, še naprej klubujeta zdravniškim napovedim o preživetju. Njuna starša pa sta odločena, da jima bosta na tej poti ves čas stala ob strani. ''Mislim, da sta prečudoviti in Simon prav tako misli, da sta prečudoviti in to je vse, kar je pomembno,'' je po rojstvi mati Renee povedala za A Current Affair. Zdravniki so staršema povedali, da bosta imeli boljše možnosti za preživetje, če preživita še naslednjih pet tednov življenja.

Sestrici sta se rodili z redkim stanjem imenovanim diprosopus, kar pomeni, da imata isto telo in vitalne organe in dvoje možganov, ki sta povezana preko enega možganskega debla. ''Čeprav gre le za eno telo, jima rečeva dvojčici. Za naju sta najini deklici in ju ljubiva,'' je povedal oče Simon. ''Niti sanja se nam ne, kako dolgo bosta v bolnišnici. Želimo si le, da bi ju lahko odpeljali domov zdravi in veseli in da bi našo družino tako še nekoliko povečali, da bi bila še bolj kaotična,'' je še dodal.

Njuno stanje je izjemno redko, saj so do sedaj zabeležili le 35 podobnih primerov, a nihče od njih ni preživel.

Več o njenem rojstvu preberite tukaj.
 

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
User1067889 21. 05. 2014 09.14
vedla je za deklice da bojo take, pač narava se poigra,sam ne razumem kako oz. zakaj se ona dva igrata saj te deklice samo trpijo!
kdo je prevajal članek, naj gre pa nazaj v šolo in si razjasni pojem" razcepljena osebnost" in bo dol padu, kakšne bedarije je zapisal na javni portal.sej zato pa ni podpisa....
glede na obraz staršev bi človek pomislil, da sta zafiksana,kar bi tudi razložilo nastanek genetske okvare.kdove kako sta živela!!!! sama sebi ste zdita "blagoslovljena"....Ja, verski blazneži si takoj najdejo razlage...Kakorkoli, življenje dvojčic ne bo prav dolgo.in zame tale 2 starša res nista heroja....
Spoštujem ljubezen vsakega starša in razumem, da (skoraj) vsak starš bi za svoje otroke naredil vse. Vendar se je potrebno vprašati ali je vse tudi najboljše? Ali je to zdravljenje naše duše in to da se sami počutimo dobro. Kaj pa počutje in dobrobit otroka? Včasih je potrebno zatreti svoj egoizem in res narediti kar je prav, me zanima če sta pomislila na to kako bosta deklici živeli (če preživita). Ne želim soliti pameti, vsaj ve kaj je za njegovega otroka najbolje! Ampak samo se sprašujem.
točno tako. včasih se je potrebno vprašati, ali bi si ti deklici želeli takšnega življenja ... ker pa to ni možno, sta seveda na prvo mesto postavila njuno željo. otroci niso žival, ki jim lahko daš inekcijo, da jim olajšaš trplenje. čez 10 let (če preživita), pa bomo brali članek o tem, kako starša jokata, kako je težko z njima ...
boga otroka oz otrok...,same probleme bojo imel
Tadva sta ne bom napisal kaj,ampak zame sta počena
queendeborach 19. 05. 2014 23.35
sama sem privilegirana, da se lahko pri svojem delu srečujem z različnimi ljudmi. precej jih ima take ali drugače težave, veliko jih je tudi umsko prizadetih. ne morete si misliti, kako so starši teh otrok drugačni: pozitivni, veseli, optimistični... in otroci so po večini srečni, saj imajo precej manj potreb, predvsem finančnih, od naših ''normanih'' otrok.. omejeni ste tisti, ki mislite, da so samo ''normalni'' ljudje lahko zadovoljni in srečni!!
In KDO ste vi komentatorji, da si jemljete pravico tule govoriti o NJUNI odločitvi za NJUNEGA otroka? Verjetno so nepravilnost odkrili v poznejših mesecih nosečnosti, kar bi pomenilo splav po katerem je hormonsko okrevanje telesa veliko hujše in daljše od samega poroda. Je smrt res milost, ali govorite kot ljudje, vajeni udobnosti in bi smrt pomenila odrešitev za VAS, ne za otroka? Eden od komentarjev spodaj je bil še posebej "mimo": ...sta rodila otroka, da ga bosta gledala umirati... Kdo od nas pa ne umira? Z vsakim dnem smo bližje smrti. Vsi starši gledajo staranje svojih otrok in velikokrat se zgodi, da otrok umre pred staršem! Vklopite možgane in se malo manj vtikajte v odločitve drugih, še predvsem pa se držite stran od tega "joj, kaj bodo rekli drugi".
gre se za dobrobit otrok... kdaj boste starši nehali biti tako sebični, in boste nehali gledat samo nase in na to kaj vi hočete, in se bolj posvetili dobrobitu vaših otrok? tako hudo deformiran otrok ne more živet. to je dejstvo. telesno hudo pohabljen, mogoče tudi umsko... in da mati to ve, in ne splavi je grozodejstvo.
Mene pa zanima, kolikšno trpljenje sta jima povzročila :(
Ne vem, Kako lahko "KDO pa si ti'" ugotavlja pravice ljudi? Otroci imajo tudi pravico, do kvalitetnega in zravega življenja. Niso "svetovne zanimivosti" na katerih bi se neuravnoteženi ljudje naslajali, - čudež! kdo je tako vsekan! Ja, rojen je bil ta otrok samo za trpljenje, saj ni rastljina, da bi mi ugotavljali kako srečen je, ker se napr. ničesara ne azveda. Če se bo, prav gotovo ne bo srečen, otroci se sekirajo za mozolj na nosu, pa se zaradi popolne iznakaženosti ne bi? Krivično je obsoditi rojeno, mlado bitje na trpljenje in prehitro smrt. Res, ga starša lahko gledata, kako umira, brez, da bi imel življenje, ki bi si ga vsak človek želel za svojega otroka PREJ. Ti kar živi z zavestijo umiranja v sebi. Normalni ljudje živiljo zaradi življenja, čeprav se starajo. Starost je sreča, če jo dočakamo z vsaj malo lepih trenutkov v življenju. Res, KDO si ti? Ki si tako omejen in krivičen!
Vsi imamo pravico živeti! Ko boš invalid ali priklenjena na posteljo pa ti bo nekdo rekel, da te bo iz milosti ubil, ker hodila pa itak nikoli ne boš več, se pa javi! Se vidi, kam pelje potrošniška družba - sprejemljiv si samo, če si cel, lep in puhle glave! Škoda, da vas starši niso učili sprejemanja drugačnosti... Pa če bi tu namesto otroka bila slika mačke ali psa s podobno hibo? Koliko bi vas bilo, ki bi napisali, kako krivičen je bil lastnik, da ga ni vrgel ob steno in ubil?? NOBEDEN! Vsi bi javkali, kako srčkan mucek/psiček je in vsi bi leteli k veterinarju, da ga rešijo.
cosa_nostra očitno živiš v praveku ... veš koliko zgodb je samo v Sloveniji, ko otroci kar pozabijo na lastne starše?? popokajo jih v dom (bolane, pa tudi zdrave če je možno), čeprav tam nočejo biti, pozabijo nanje, jih ne obiščejo, ne pokličejo ... oni pa sami shirajo do konca, dokler ne umrejo sami, v vsej svoji žalosti! medtem ko so starši v domu upokojencev, pa jim otroci poberejo vse premoženje. tako da ne govori ti o nekem sprejemanju drugačnosti.
Mislim, da sem precej mlajša od tebe tako, da nisem ravno fosil... :) Zgodbe iz doma pa so mi poznane - več kot 10 let smo vsako nedeljo, velikokrat tudi med tednom obiskovali očetovo teto, ki svojih otrok ni imela in tam smo videli svašta! Teoretično gledano nam je ne bi bilo treba, pa smo jo! Sama se je pri 85 letih prostovoljno odločila za dom, ker je bila skoraj slepa in se je v prostoru težko znašla. Nikoli ji nismo vzeli niti centa, prinašali smo ji kar je želela ali potrebovala. Omogočili smo ji popolno oskrbo, ko je povsem obležala ter dostojen pogreb, ko je pri 96 letih umrla. Stari starši so pa sedaj stari nad 80, živijo doma, mi pa jih obiskujemo, jim po potrebi skuhamo, pospravimo, pripravimo drva, ozimnico, jih peljemo k zdravniku,... Zato lahko govorim o sprejemanju drugačnosti, o staranju, umiranju, bolezni in vrednosti življenja. Pa tudi zato, ker delam v takem poslu, kjer se vsak dan posebej trudimo spremeniti življenja vseh ljudi na lepše.
Nisem fosil hvala, mam še celo življenje pred sabo ;) Še vedno se pa strinjam s komentarjem nevice.
nori starši!!!
Ubogi, ubogi deklici.
ljudje nimajo več nobene milosti še posebej pa starši ki slepo upajo in si izmišlujejo vse mogoče -jaz bi dal otroka uspavat-že zdej se vidi kok trpita-apak sadistični starši gledajo samo nase
Res zanimivi komementarji. Res da se je pač zgodila genetska nepravilnost in sta se odločila kjub napovedim nosečnost nadaljevat, kar mogoče ni prav? Samo potem vsakega ki ni popoln, ki ima razne pomanjklivosti od invalidnosti do iznakaženosti potrebno odstranit? Malo poglejte okoli sebe in se vprašajte kje je popolnost. Tudi v internetnih povezavah sta dve oziroma ena z dvema glavama in čisto različnima osebnostima... ena obvladuje desno druga pa levo stran telesa in sta kot nazadnje gledala dosegli starost 21 let. Imata diplomami iz pedagoške smeri kjer želita se tudi zaposliti. In cel kup prijateljev, ki ju sprejema taki kot sta. Ko pogledal ta dokumentarec in še nekaj podobnih z drugačnimi ljudmi se mi je porodilo vprašanje kako bi to sprejeli tukaj pri nas... ko iščemo napake že v samih sebi kaj šele v ljudeh okoli nas....
Ne govorimo o tem, da bosta njuna otroka invalida. Govorimo o tem, da sta otroka spravila na svet zato, da ju bosta lahko gledala kako umirata.
Kakšne neumnosti eni govorite! Samo dopustila sta in dopuščata, kar je naravno... Samo zato, ker eni ne morete sprejet ne drugačnosti, ne smrti, ne bolezni, mislite, da vam to daje pravico ubijati to, kar je dejansko živo in ima pravico živeti, dokler mu je pač dano. Strahopetnosti in neživljenjskosit ni treba skrivati za lažnim sočutjem do otroka -- nihče od nas, ki nismo v njegovem/njunem telesu, pa tudi zdravniki, tudi približno ne more reči, ali oz. koliko sploh trpita. Če zaupamo naravi, bo narava tudi poskrbela za njiju, tudi s smrtjo, če je treba, in to je v redu, nič strašnega. In kolikor jaz vidim, sta se ta dva starša pač sposobna veseliti življenja v kakršnikoli obliki in s kakršnimkoli rokom trajanja, in to je zelo zdravo....
Ti pa gledaš samo stran staršev in ne otrok. Tako da si prav nepristranska.
tessa123 - izvrsten komentar! Tudi jaz delim tvoje mnenje. :)
"Ne verjamem v splav dojenčka, če je ta zdrav in normalno raste in če gre vse po planu." Kolikor jaz vem, če ti zdravniki povedo, da ima tvoj otrok bolezen, ki jo je imelo samo 35 drugih ljudi na celotnem svetu in nobeden izmed njih ni preživel to ne pomeni, da normalno raste in da je otrok zdrav? Zakaj jima je tako pomembno, da deklici mučita še 2 tedna preden se s čim okužita al pa jima kakšen organ preneha delovati normalno. Kaj če ena umre in druga živi? Samo mučita ju za svojih 5 minut slave, milo rečeno.
To sta naredila zato, da bosta prišla v medije in dobila svojih 5 minut slave. Prav zato pa imamo zdravnike, da se pove kdaj nastopi kaka težava in da se naredi splav, v kolikor se ugotovijo hude nepravilnosti. Deklici (če se smem tako izraziti) pa nista nič krivi.
Ko sem prejšnjič bral članek me je zgrozilo. Bogo bitjece, kaj bo moralo dati skozi samo v zadovoljstvo njenih staršev. Zanimiv mi je pa najbol ta stavek iz prejšnjega članka: "Ne verjamem v splav dojenčka, če je ta zdrav in normalno raste in če gre vse po planu,'' je pojasnil oče novorojenk Simon Howie." Kaj so planirali imet frikshow ko dete odraste, je tak plan? a je zdrav oz to zdrav normalen razvoj ali mutacija? je plan celo življenje mučiti deklici? a bosta oni dve normalno odraščali in dozoreli? ajde da sta onadva prif***jena, ma stroka da to dovoli. In to so ti dohtarji in razni strokovnjaki in znanstvenik kateri se imajo za bogove? Kaj že vidijo poskusnega začka?
tisti kr***ni ki so mi dali minus naj komentirajo...
kretenizem na višku. vse lepo in prav dokler ni to mučenje otroka. in tole je mučenje. tud če dočakata najstniška leta, se bojo vsi norčeval iz njiju. a je vredno? a bojo pol starši srečni? gledajo sam na svojo rit in na to da so oni srečni ker majo otroka. logično da se usakmu strašu njegov otrok zdi lep in da ga ma rad (kar je tudi prav), sam glede na to da sta vedla za deformacijo, sta dost neumna da gresta otroka za celo življenji izpostavlat zasmehovanju in poniževanju.
in gdo smo. mi da lahko zasramujemo takšne in podobne ljudi.????????? samo starejši so naučili posmehovanja mlajše
User1013254 19. 05. 2014 22.58
js osebno nimam nič prod nikomer in se popounoma strinjam da so odrasli krivi da se potem otroci izživlajo nad sovrstniki. tako vzgojo kot dobijo, taki so. to je pousem logično. in ravn to je problem. obstajajo starši ki svojim otrokom ne pustijo da se igrajo z otroci ki so invalidi ali kakorkoli drugače prizadeti. in to otroku pride v podzavest in se bo skos izogibou takšnim ljudem in jih zapostavlu..
mama zabita do amena da je vztrajala pri nosecnosti kljub temu da je vedela za to stanje.
In mami se zdi to ljubko in zanimivo, da uboga otroka zbujata druga drugo in si očitno gresta že zdaj na živce?? Bi jo bilo treba sešit skupaj z njenim možekom za samo en teden, pa da jo vidimo. Groza, kakšni "starši".
joj kaj narava naredi
Fukušima! :S
v takih primerih je neodgovorno tudi osebje v porodnišnici.
ISSN 2630-1679 © 2021, Vizita.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1106