Predstavniki multinacionalne verige veleblagovnic Debenhams so navdušili s svojo odločitvijo, da bodo prenehali z retušo oziroma digitalno obdelavo fotografij modelov in manekenk, ki reklamirajo kolekcije njihovih kopalk ter spodnjega perila. Kot eni prvih na svetu so se v prestrukturiranje oglaševanja podali, da bi ženske spoznale, da telesa na naslovnicah in panojih niso realna, saj so jih rezultati zadnjega trenda, ki ga je oblikoval svet mode, naravnost šokirali.
Ravnali so se po raziskavi, ki jo je pred kratkim izvedel inštitut The Schools Health Education Unit iz Velike Britanije. Rezultati so namreč pokazali, da kar več kot polovica 12-letnic na Otoku ni zadovoljna s svojo težo ali postavo, ravno zaradi nerealnih podob, ki jih kreira svet mode in jih lahko vidijo v številnih revijah, na spletu, pa tudi v drugih medijih – praktično na vsakem koraku. Nič drugače pa ni niti pri deklicah starih od 14 do 15 let, saj jih že 58 odstotkov preskakuje obroke in drastično hujša, kar nemalokrat vodi celo v nevarne motnje hranjenja - anoreksijo ter bulimijo.
"Vedno mlajše deklice si želijo izgledati kot ženske na naslovnici, kar lahko privede do katastrofalnih posledic, ki jih sami ne želimo imeti na vesti," je povedal njihov tiskovni predstavnik in pozval tudi druge, da s tem nevarnim početjem prenehajo. "Želimo si, da bi nas preostanek modne industrije posnemal, saj morajo posameznice vseh starosti spoznati, da podobe manekenk še zdaleč niso realne, ter da so v resnici tudi one polne manjših napakic, s katerimi se mnoge tako obremenjujejo. Smisel naše kampanje je, da bi bile ženske samozavestnejše in da bi se počutile udobneje v svoji koži, namesto da s pomočjo lažnih primerjav drobimo njihovo samopodobo."
Ste se nam že pridružili na naši Facebook strani ? To lahko storite s klikom na
KOMENTARJI (8)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV