Letos novi izdelki Anthelios XL z visoko zaščito pred soncem in z inovativnimi teksturami koži zagotavljajo zelo visoko zaščito pred soncem za obraz in telo s faktorjem SPF 50:
- Anthelios XL gel krema s teksturo »dry touch« preprečuje intoleranco na sonce, ki ji pravimo tudi alergija na sonce. Novi izdelek zagotavlja zelo visoko, fotostabilno UVA/UVB-zaščito, preprečuje nastanek pigmentnih lis, ki jih povzroča sonce, ter ščiti pred prezgodnjim staranjem kože in dolgotrajnimi poškodbami celic.
- ANTHELIOS XL razpršilo SPF 50 vsebuje Baicalin, aktivno sestavino z antioksidativnim delovanjem, ki učinkovito ščiti pred učinki UV-žarkov. Inovativna tekstura izdelka je nemastna, nelepljiva in ne pušča belih sledi.
80 % poškodb zaradi UV-žarkov dobimo do 18. leta starosti, otroci pa so še posebej občutljivi na UV-žarke, saj je njihova koža še v razvoju. Linija Anthelios XL dermo-pediatrics vključuje izdelke za zaščito pred soncem za otroke vseh starosti. Izdelki se razlikujejo glede na vrsto teksture in enostavnost nanašanja izdelka.
La Roche-Posay, vodilna blagovna znamka na področju dermokozmetike, ki jo priporoča 25.000 dermatologov po vsem svetu, predstavlja novo mednarodno kampanjo za osveščanje Skinchecker, katere namen je poučiti širšo javnost o njeni aktivni vlogi pri zgodnjem odkrivanju kožnega raka. Ključno sporočilo kampanje Skinchecker in pobude #SaveYourSkin so trije nasveti, ki lahko zaščitijo kožo: redno pregledovanje materinih znamenj na koži, redna in učinkovita zaščita pred soncem z uporabo krem z zaščitnimi faktorji ter nasveti za varno izpostavljanje soncu. |
Le tretjina ljudi na svetu si pregleduje materina znamenja vsaj enkrat na leto in več kot polovica od teh ni nikoli napotila svojih najbližjih na pregled. Še posebej zaskrbljujoče je dejstvo, da ljudje ne obiščejo dermatologa, da bi preverili zgodnje znake kožnega raka, ki so pogosto vidni s prostim očesom.
Kožni rak je edina vrsta raka, ki je vidna s prostim očesom. Če ga odkrijemo dovolj zgodaj, je 90 % primerov melanomov mogoče učinkovito pozdraviti. Kot dolgoletni partner dermatologov, dermatoloških raziskovalcev in vsakega posameznika z občutljivo kožo, La Roche-Posay nadaljuje kampanjo Skinchecker , ki želi v pregledovanje materinih znamenj vključiti čim večje število ljudi - ne posamično, ampak s skupnimi močmi. Cilj kampanje je spodbuditi širjenje in deljenje jasnega in preprostega sporočila: če vas skrbi za svoje najdražje, preglejte njihova znamenja.
Pregledovanje: preprosto kot ABCDE
S preprosto okrajšavo ABCDE, ki so jo sestavili in jo podpirajo dermatologi po vsem svetu, spletna platforma Skinchecker predstavlja metodo s petimi koraki, ki omogoča hitro prepoznavanje morebitnih melanomov s spodbujanjem čim bolj rednih obiskov dermatologa.
A – ASIMETRIJA (Asymmetry)
B – ROBOVI (Border)
C – Barva (Colour)
D – PREMER (Diameter)
E – RAZVOJ (Evolution)
Kampanja Skinchecker je zasnovana tako, da je čim preprostejša za uporabnike: dovolj je le en klik na platformi Skinchecker za informacije o metodi ABCDE in en klik, da se vključite v boj proti kožnemu raku in se pridružite drugim Skincheckerjem po vsem svetu.
Bodite varni na soncu in si oglejte nasvete za varno izpostavljanje soncu
Ali ste vedeli, da vas senčniki ne ščitijo pred vsemi UV-žarki? Da so solariji škodljivi in se jim je treba izogibati? Ste vedeli, da otrok, mlajših od treh let, ne smemo neposredno izpostavljati soncu in zakaj ne? Kako jih zaščitimo? Izvedite več o varnostnih ukrepih in zaščiti pred soncem, ki jih lahko izberete zase in za svoje najdražje. In ne pozabite pregledati svojih materinih znamenj.