Naravni nagon ženskam signalizira, kdaj je čas, da lahko zanosijo in v tem obdobju si podzavestno želijo izgledati, kar se da zapeljivo. Pa ne zato, da bi zapeljale moškega, ampak zato, da bi premagale konkurenco, pravijo znanstveniki. Seveda pa je končni cilj ujeti potencialnega partnerja. Raziskava, ki so jo objavili v Journal of Consumer dnevniku, pa pravi, da žensko nakupovanje in zapravljanje pravzaprav diktirajo njeni hormoni.
Do tega zaključka so znanstveniki prišli tako, da so anketirali prostovoljke v različnem menstrualnem ciklu. Pred nakupovanjem so jim pokazali slike drugih žensk. Ženske, ki so bile v času ovulacije, so si izbrale oblačila, ki so bila bolj zapeljiva od oblačil, ki so jih nosila dekleta na fotografijah. Ženske izven ovulacije pa niso pokazale te težnje.
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV