Vizita.si
Influencerji

Lajfstajl

Pokaži, kdo si!

Oskar Mastnak Sokolov
22. 02. 2022 05.00
0

Prebral si že naš članek o pasteh influencerstva (link do članka) in veš, na kaj moraš biti pozoren, da se ne bo želja po internetni slavi prelevila v nočno moro. Kljub temu te influencerstvo mika – veš, da v sebi skrivaš veliko stvari, ki bi jih rad delil s svetom.

Imaš srečo – živiš v dobi bliskovitega tehnološkega razvoja, ki vsem brezplačno omogoča dostop do neverjetnega števila internetnih priložnosti, pa naj bo to sponzorski denar ali velik fanbase. Kljub temu se praktično vsak ustvarjalec na začetku svoje poti sooči s prvim velikim izzivom: kakšna točno naj bo moja vsebina? Kako se želim predstaviti svetu? Bom dovolj originalen, da bodo ljudje spremljali moje vsebine?

Ta in podobna vprašanja so nekaj, s čimer se ne srečujejo le nadobudni influencerji, ampak praktično vsi ustvarjalci, ki na spletu delimo vsebine. Danes želim s tabo deliti tri vodila, ki so mi pomagala, ko sem se spopadal s to prvo “kreativno blokado”. 

Influencarstvo
InfluencarstvoFOTO: Dreamstime

“Kreativna kraja”

Kobe Bryant je enkrat izjavil, da v košarki ni giba, ki še ne bi obstajal – košarkarji le izpopolnjujejo tehnike, ki že od nekdaj obstajajo. Tudi na netu in v svetu influencerjev je že vse; od mejkapa do tech reviewerjev in vlogerjev. Mnogi se torej pred začetkom svoje online kariere bojijo tega, da so online vsebine že tako nasičene z vsem mogočim, da ne morejo svetu ponuditi več nič originalnega in novega. V strahu pred tem, da bi postali le še en vlogging kanal  ali le še en motivacijski tiktok račun, obupajo, še preden so sploh začeli. Narobe! Kul je, če “ukradeš” temo svojega kanala ali računa nekomu drugemu. Tudi če po svojem internetnem idolu na začetku posnemaš slog in vsebino, boš brez dvoma dodal svoj unikaten prizvok vsebini. Ljudje nismo sposobni popolnega posnemanja – zraven brez izjeme dodamo kanček sebe, kar je to, kar tvoje vsebine dela zanimive in originalne. 

Influencarstvo
InfluencarstvoFOTO: Dreamstime

Ne razumi narobe – popolna kraja vsebin je plagiat, kar ni kul in te lahko spravi v velike težave. Ampak dokler ne kopiraš tujega skripta besedo za besedo, ampak se le zgleduješ po že obstoječem influencerju, ni nič narobe. 

Pokaži svoje delo!

Mnogi želijo, imeti popoln načrt o tem, kaj želijo deliti s svetom, preden začnejo objavljati. Čeprav ni z načrtom nič narobe, je želja po popolni definiranosti tvojih spletnih vsebin nekaj, kar te le ohromi in navda z negotovostjo. Ni treba, da že vnaprej točno veš, kaj bi rad delil s svetom in kake vrste influencer bi rad postal – to lahko najdeš spotoma. Začetek objavljanja lastnih stvaritev na internetu je za mnoge brca v rit, ki jo potrebujejo, da se odločijo, kaj je njihovo internetno poslanstvo. Algoritmi socialnih omrežij so narejeni tako, da te prek engagementa motivirajo za nadaljnje ustvarjanje. Ne odlašaj z začetkom objavljanja, dokler ne veš, kaj točno želiš deliti – gotovo imaš že zdaj nekaj, kar lahko deliš s svetom. Pa naj bo to fotka, ki si jo naredil včeraj, risba, ki si jo narisal med odmorom ali filmček za likovno. Pokaži svoje delo!

Konsistenca nad vsem
Konsistenca nad vsemFOTO: Shutterstock

Konsistenca nad vsem

Perfekcionizem. Želja po popolnosti, ki hromi množice. Ker želiš, da je video popoln, fotka super zeditana in opis on point, na koncu nič ne objaviš. Ker se bojiš, da ni popolno in ljudem ne bo všeč. Super način, če želiš ostati prestrašen in neprepoznan. Slab način, če želiš deliti svoje delo. 

V želji po popolnosti, po tem, da “ena fotka ne bi pokvarila feeda” ali da “se ne bi videlo, kako na hitro sem tole zedital”, spregledaš pomembno dejstvo – folk vidi le tvoj zadnji post. Tudi če tvoja zadnja objava ne bo popolna (nobena ni), bo že jutri potonila v neskončnem feedu. V današnjem času skoraj nihče ne gre gledat tvojega profila, ker je feed poln nove zanimive vsebine. Z drugimi besedami – to, da razviješ navado rednega objavljanja, je precej pommebnejše od tega, da je tvoja zadnja objava popolna. Že jutri bodo vsi pozabili.

Dekle s telefonom
Dekle s telefonomFOTO: Shutterstock
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Vizita.si, Vse pravice pridržane Verzija: 650