6 pozitivnih učinkov dviga nog na steno

AKTIVNO ŽIVLJENJE

6 pozitivnih učinkov dviga nog na steno

Vizita.si
17.04.2024, 4:46
1

Dvig nog, ki jih položite ob steno, je jogijska poza, imenovana Viparita Karani, ki pomaga obnoviti telo, sprostiti napetosti v nogah in telesu, odpraviti stres. Je ena najlažjih asan, za katero ne potrebujete veliko moči ali fleksibilnosti, prinaša pa številne pozitivne učinke.

Dvig nog, ki jih položite ob steno, je jogijska poza imenovana Viparita Karani, ki pomaga obnoviti telo, sprostiti napetosti v nogah in telesu, odpraviti stres.
Dvig nog, ki jih položite ob steno, je jogijska poza imenovana Viparita Karani, ki pomaga obnoviti telo, sprostiti napetosti v nogah in telesu, odpraviti stres. / FOTO: iStockphoto

Pozo izvedete tako, da se s hrbtom uležete na blazino ob steno, nogi položite ob steno tako, da med nogama in telesom ni popolnoma 90 stopinj, da ne bi ustavili pretoka krvi. Naredite globok vdih in izdih in nogi držite v zrak vsaj pet minut. Pri tem globoko dihate. Če vam je neudobno, lahko pod glavo podložite blazino, roki pa naj počivata na trebuhu ali ob telesu.

Vaja za boljše ravnotežje in preprečevanje padcev
PREBERI ŠE

Vaja za boljše ravnotežje in preprečevanje padcev

Tu je 6 najpomembnejših pozitivnih učinkov poze:

1. Sprostitev

Poza bo v kombinaciji z nadzorovanim umirjenim dihom počasi umirila vaše telo. Znižala bo krvni pritisk, s tem pa povečala občutek sproščenosti, zmanjšala anksioznost, stres in izboljšala spanec. Pozo lahko v kombinaciji z globokimi vdihi in izdihi izvedete tudi pred spanjem na postelji.

Kako konkretno slabe navade vplivajo na vaše zdravje?
PREBERI ŠE

Kako konkretno slabe navade vplivajo na vaše zdravje?

2. Limfna drenaža in pospešen pretok krvi

Nogi obrnjeni navzgor obrneta limfni in krvni obtok, zato se zgodi učinek blage limfne drenaže, ki pomaga hitreje izločiti toksine iz telesa. Pospeši se tudi pretok krvi iz nog nazaj v srce.

Menite, da živite dovolj aktivno življenje?
PREBERI ŠE

Menite, da živite dovolj aktivno življenje?

3. Blaži otekline in krče v nogah

Ta obrnjena poza je učinkovita za zmanjšanje otekline nog in blaženje krčev v nogah. Če ste bili na dolgem letu ali ste sedeli ali stali ves dan, bo ta poza pomagala ublažiti napetosti v nogah.

5 prednosti pilatesa za um in telo
PREBERI ŠE

5 prednosti pilatesa za um in telo

4. Pomaga raztegniti mišice v spodnjem delu hrbta

Kot, pod katerim je telo v tej pozi, zmanjša krivuljo v ledvenem delu hrbta in s tem pomaga raztegniti mišice v tem predelu. Bližje kot boste z boki ob steni, večji je razteg. Kljub temu ne pretiravajte, da ne zmanjšate pretoka krvi.

Počepi so idealna vaja za krepitev spodnjega dela telesa
PREBERI ŠE

Počepi so idealna vaja za krepitev spodnjega dela telesa

5. Blaži napetosti v spodnjem delu hrbta

V tej pozi se sprosti pritisk na spodnji del hrbta, ki ga običajno občutimo, če smo ves dan na nogah. Prav zato je poza prijetna sprostitev po napornem dnevu.

Pevka šokirala z objavo fotografije
PREBERI ŠE

Pevka šokirala z objavo fotografije

6. Sprostitev medeničnega predela

V tej poziciji se sprostijo tudi mišice v medeničnem predelu, še posebej, če si pod zadnjico podložite še blazino.

Študije so pokazale, da imajo lahko obnovitvene joga poze, kot je zgoraj opisana, pozitivne učinke tudi na ljudi, ki se spopadajo z naslednjimi težavami:

To so prednosti vsakodnevne hoje
PREBERI ŠE

To so prednosti vsakodnevne hoje

- Fibromialgijo (kroničnimi bolečinami);
- Krčnimi žilami;
- Rakom;
- Menopavzo;
- Sindrom nemirnih nog;
- Presnovni sindrom.

Za ogled vsebine z družbenih omrežij omogoči piškotke družbenih omrežij.
Omogoči piškotke