Počepi so idealna vaja za krepitev spodnjega dela telesa

AKTIVNO ŽIVLJENJE

Počepi so idealna vaja za krepitev spodnjega dela telesa

N.R.A.
21.02.2024, 4:14
0

Počepi niso le za športnike in tiste, ki radi in pogosto obiskujejo fitnes. Počepi so super tudi za domačo vadbo, izvajate jih lahko enostavno in hitro. Pazite le, da jih delate pravilno. Poglejmo si, kaj se zgodi, če jih vsak dan delamo redno.

Glavna prednost izvajanja počepov je, da okrepijo spodnji del telesa, ciljajo na zadnjico in kvadriceps. Prav tako vas 'prisilijo', da uporabite svoje osrednje mišice. Druge mišice, ki imajo koristi od počepov, so:

- mišice kolka,

- stegenske mišice,

7 znakov pomanjkanja kalija
PREBERI ŠE

7 znakov pomanjkanja kalija

- poševne mišice.

Počep
Počep / FOTO: Dreamstime

Počepi porabijo tudi kalorije in vam lahko pomagajo pri hujšanju! Prav tako zmanjšajo vaše možnosti za poškodbe kolen in gležnjev. Med vadbo gibanje krepi vaše kite, kosti in vezi okoli mišic nog. Razbremeni nekaj teže s kolen in gležnjev.

Krči v nogah: zakaj se najpogosteje pojavijo ponoči?
PREBERI ŠE

Krči v nogah: zakaj se najpogosteje pojavijo ponoči?

Pomagajo tudi pri večji stabilnosti kolen. Počepi lahko pomagajo povečati mineralno gostoto kosti za močnejše kosti. 

Kako 'najlažje' pridobiti mišično maso?
PREBERI ŠE

Kako 'najlažje' pridobiti mišično maso?

Izboljšajo vašo gibčnost. Ko postanete starejši, postanejo vaše kite, mišice in vezi manj elastične. Redno izvajanje počepov lahko pomaga upočasniti ta proces in vas razgiba. 

Zakaj potrebujemo ravnotežje?
PREBERI ŠE

Zakaj potrebujemo ravnotežje?

Kako pravilno narediti počepe?

Izvajajte počepe na pravi način, da se zaščitite pred poškodbami. Slaba forma lahko sčasoma vpliva na vašo hrbtenico in kolena. Pravi način za izvedbo počepa je:

Počepi za večjo in bolj zaobljeno zadnjico
PREBERI ŠE

Počepi za večjo in bolj zaobljeno zadnjico

- Stojte s stopali narazen in vzporedno drug z drugim.

Uporabite lahko tudi žogo.
Uporabite lahko tudi žogo. / FOTO: Shutterstock

- Roke položite na stegna.

- Poglejte navzgor in dvignite prsi.

Preverite, če so vaše mišice medeničnega dna šibke ali 'samo' utrujene
PREBERI ŠE

Preverite, če so vaše mišice medeničnega dna šibke ali 'samo' utrujene

- Upognite kolena pod kotom 90 stopinj, vso težo položite na pete in se počasi usedite nazaj.

- Kolena ne smejo presegati prstov na nogah, glava in prsni koš pa naj ostaneta pokonci.

Bolečine v sklepih in mišicah ... Kako si pomagati?
PREBERI ŠE

Bolečine v sklepih in mišicah ... Kako si pomagati?

- Položaj zadržite pet sekund.

- Dvignite se nazaj, pritiskajte skozi pete in poravnajte boke nazaj v začetni položaj.

- Ponovite petkrat.

Za ogled vsebine z družbenih omrežij omogoči piškotke družbenih omrežij.
Omogoči piškotke

Vir: webmd