V Sloveniji je pri ženskah najpogostejši rak dojk, pri moških pa rak prostate. Rožnati oktober je mednarodni mesec osveščanja o raku dojk, ki vsako leto prizadene okoli 1400 Slovenk, mesec november pa že tradicionalno opozarja na raka prostate.
Pri HOFERju so se tako letos odločili, da bodo od dosedanjega osveščanja naredili še korak naprej in svojim sodelavkam in sodelavcem ponudili tudi konkretne rešitve. Potujoča posvetovalnica, ki so jo zasnovali v sodelovanju s slovenskim združenjem za boj proti raku Europa Donna, bo v oktobru in novembru obiskala več trgovin HOFER po vsej Sloveniji.
V okviru programa promocije zdravja na delovnem mestu SKUPAJ.ZDRAVI. bo zagotavljala informacije o pomenu zdravega načina življenja, preventivi ter zgodnjem odkrivanju raka dojk in raka prostate.
Potujoča posvetovalnica zaposlenim omogoča dostop do posveta
Potujoča posvetovalnica HOFERjevim sodelavkam in sodelavcem omogoča brezplačen individualni posvet z zdravnikom s področja onkologije, ki razloži pomen zdravega načina življenja in samopregledovanja, presejalnih programov, na modelu prikaže pravilen postopek samopregleda in je na voljo za vprašanja.
Predsednica združenja Europa Donna, dr. Tanja Španić, je dejala: »Veseli smo, da se vedno več podjetij nameni izkazati dodatno skrb zdravju zaposlenih. HOFERjeva akcija SKUPAJ.ZDRAVI. je primer dobre prakse, ki dokazuje, kako pomembno je, da podjetja skrbijo za zdravje svojih zaposlenih in jim omogočajo dostop do strokovnega posvetovanja. Preventiva ima izjemno pomembno vlogo pri zgodnjem odkrivanju raka. Včasih zdravniki nimajo dovolj časa za preventivne nasvete, zato je potujoča posvetovalnica enkratna priložnost, da zaposlenim po vsej Sloveniji omogočimo individualno preventivno svetovanje.«
Večina udeležencev je izpostavila, da so se prvič udeležili posveta in se podrobneje seznanili z načini samopregledovanja. Potujoča posvetovalnica, ki bo omogočila posvet v različnih krajih po Sloveniji, bo izbrane HOFERjeve trgovine obiskovala vse do konca novembra.
»HOFERjeva potujoča posvetovalnica je namenjena našim sodelavkam in sodelavcem, z njo pa smo naredili korak naprej od samega osveščanja, saj smo hoteli ponuditi tudi konkretno rešitev. Ko pride do lastnega zdravja, namreč hitro najdemo izgovore, zakaj nimamo časa, mi pa smo zdravnika tako pripeljali kar v neposredno bližino dela. Tukaj imajo zaposleni tako možnost individualnega posveta s strokovnjakom. Ko pride do težav ali morebitne bolezni, pogovor o osebnem zdravju hitro postane intimna tema. Zato smo se osredotočili predvsem na to, da sodelavkam in sodelavcem oblikujemo polje zaupanja,« je razložila Petra Štrukelj, vodja HR pri podjetju HOFER.
Pomen zdravja izpostavljajo skozi celo leto
Sicer pa se pri podjetju zavedajo, da mora biti skrb za zdravje prioriteta vse dni v letu. To uresničujejo z izvajanjem celostnega programa promocije zdravja na delovnem mestu. Svojim sodelavcem tako vsak dan zagotavljajo sveže sadje in zelenjavo ter jim omogočajo brezplačno udeležbo na izbranih športnih dogodkih. Tistim, ki so pri podjetju že več let, HOFER med drugim omogoča tudi koriščenje »sabbaticala« – daljše odsotnosti z dela. Ta čas lahko tako res izkoristijo zase, svojo družino in vse tiste stvari, ki jim veliko pomenijo. To je le nekaj ukrepov, ki sodelavkam in sodelavcem omogočajo, da lahko tudi na delovnem mestu skrbijo za svoje zdravje.
V rožnatem oktobru skupaj s kupci do donacije
HOFER sicer tudi tokrat v mesecu oktobru s projektom Roza oktober skupaj s svojimi kupci že četrto leto zbira donacijo za slovensko združenje Europa Donna. Ob nakupu vsakega roza paketa šampinjonov in/ali jabolk gre namreč 10 centov združenju, ki v slovenskem prostoru aktivno osvešča o bolezni. Ta na leto prizadene okoli 1400 žensk. V zadnjih štirih letih so tako združenju skupno donirali že več kot 20.000 evrov.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV