Slovenija se lahko pohvali z izjemnimi strokovnjaki na številnih področjih, tudi v zdravstvu. Naši zdravniki in specialisti se po strokovnosti uvrščajo v svetovni vrh, na številnih področjih izvajajo pionirske posege in so v stiku z najsodobnejšimi diagnostičnimi in operativnimi metodami. Večina teh je del javnega zdravstva, kar pomeni, da so dostopne vsem. Res pa je, da se slovensko zdravstvo zadnja leta spopada s številnimi izzivi.
Še posebej pereči temi sta preobremenjenost in pomanjkanje osebnih zdravnikov, zaradi česar moramo na pregled in posvet pogosto čakati tudi po več dni, ter čakalne dobe na specialistične preglede in obravnave z napotnico. Tako ne čudi, da ljudje poskušamo najti načine, kako hitreje priti do želene storitve. Ena od možnosti so samoplačniške ambulante, a pogosto ne vemo, kam se obrniti, ko gre za zasebne storitve, in kako poteka zdravljenje v takih primerih, velik izziv so lahko tudi stroških tovrstnih odločitev.
Brez skrbi, obstaja še ena rešitev!
Izbira dodatnega zavarovanja Specialisti z asistenco zavarovalnice Generali omogoča hitro, preprosto in učinkovito zdravstveno obravnavo ter kar najhitrejši dostop do različnih specialističnih pregledov, operativnih posegov ali rehabilitacije. V praksi to pomeni, da kot zavarovanec pokličete v asistenčni center, kjer vas glede na potrebe vodijo skozi celoten proces – od pomoči pri izboru izvajalca do naročila na pregled, diagnostiko, operacijo ali rehabilitacijo.
V primeru bolezni ali poškodbe imate tako omogočen takojšen video dostop do splošnega zdravnika ali posvet ob izbranem terminu (video ali telefonski klic). Zagotovljen imate tudi hiter dostop do specialista, običajno že v 10 dneh, pridobitev diagnoze in začetek zdravljenja, hitro in kakovostno zdravstveno oskrbo za kar najboljši potek zdravljenja, po potrebi pa tudi drugo zdravniško mnenje, preventivne preglede ter druge asistenčne storitve.
Do osebnega zdravnika že v 15 minutah
Drugi vse pogosteje poudarjen izziv slovenskega zdravstvenega sistema pa je dostop do osebnega zdravnika, ki je pogosto otežen – pa naj gre za posvet, razlago izvida ali napotnico za specialistični pregled.
Tudi za take primere zavarovalnica Generali ponuja odlično rešitev, in sicer storitev Halo Doktor, ki je na voljo vsem imetnikom zavarovanja Specialisti z asistenco in omogoča telefonski ali video posvet z osebnim zdravnikom na daljavo. Na video posvet se lahko naročite takoj (običajno je zdravnik dosegljiv že v roku 15 minut) ali ob želeni uri (telefonski ali video posvet), na voljo pa vam je vse dni v letu, tudi med prazniki, med 6. in 22. uro. Trajanje posveta je odvisno od težave, v večini primerov pa že prvi klic zadostuje, da zdravnik pridobi vse potrebne podatke, prepozna težavo in svetuje pacientu.
Če že imate kakšen izvid specialista ali laboratorijske izvide, lahko vso dokumentacijo zdravniku ponudite na vpogled prek aplikacije. Po pregledu dokumentacije vam zdravnik izpiše izvid s svojim mnenjem in s priporočili za nadaljnje zdravljenje ter vam ga pošlje na elektronski naslov, lahko pa vas tudi napoti na nadaljnje specialistično zdravljenje. V redkih primerih postavitev delovne diagnoze po enem video posvetu ni mogoča. Takrat zdravnik Halo Doktor spremlja vaše bolezensko stanje in vam je na voljo večkrat, če je to potrebno za izdajo izvida in napotkov za nadaljnje zdravljenje, ali priporoči obisk osebnega zdravnika.
Kakovost storitve potrjujejo številni zadovoljni zavarovanci
Izbira dodatnih zavarovanj pri nas je res velika, zato je prav, da se pred sklenitvijo pozanimate o vseh segmentih, ki jih zajema, ter dobro preučite prednosti in morebitne slabosti. Pomemben podatek pri tem vsekakor predstavlja tudi zadovoljstvo že obstoječih zavarovancev in tu se pri zavarovalnici Generali imajo s čim pohvaliti. Glede na anketo zadovoljstva, ki jo je izvedla družba Medifit, so zavarovanci storitev Specialisti z asistenco ocenili s kar 4,9 od 5.
Enako zadovoljni so tudi s storitvijo Halo Doktor. Glede na rezultate ankete družbe Medifit so zdravnike, ki so del mreže Halo Doktor, uporabniki ocenili z 2,98 od 3, izvedbo klica pa z 2,94 od 3, kar priča o tem, da gre resnično za storitev, ki predstavlja pomembno dodano vrednost pri skrbi in ohranjanju zdravja.
Kako zavarovanje Specialisti z asistenco deluje v praksi?
Maja je navdušena športnica. Med rekreativno odbojko na mivki je, kot že mnogokrat, skočila, ob pristanku pa je začutila pekočo bolečino v kolenu. Takoj je zaslutila, da je nekaj hudo narobe. Rentgen na urgenci ni pokazal realnega stanja, zato so jo napotili na magnetno resonanco. Asistenca zdravje, ki jo je poklicala, ker je imela sklenjeno zavarovanje Specialisti z asistenco, ji je v nekaj dneh uredila magnetno resonanco in prvi pregled pri ortopedu, kjer je izvedela, da ima pretrgane skoraj vse vezi v kolenu in poškodovan meniskus. Očitno šokirani Maji je ortoped predstavil diagnozo in možnosti zdravljenja. Z izvidom so ji na Asistenci zdravje uredili naslednji pregled in operacijo, ki so jo opravili v zasebnem zdravstvenem centru, nato pa še ustrezne fizioterapije. 9 mesecev po operaciji je Maja še vedno v fazi rehabilitacije, a je že na nogah in se veseli dneva, ko se bo lahko ponovno ukvarjala s športom.
Sponzorirana vsebina