9 najboljših poletnih živil, ki vam lahko pomagajo shujšati
PREHRANA

9 najboljših poletnih živil, ki vam lahko pomagajo shujšati

Raznolika prehrana je ključ do zdravega hujšanja, vsekakor pa obstajajo živila, ki so še posebej učinkovita pri odpravljanju odvečne maščobe in celo pomagajo pri zmanjševanju celulita!

Lubenica
Lubenica / FOTO: iStock

Naslednja živila niso čarobne sestavine, ki bi čez noč raztopile kilograme, vsebujejo pa popolno razmerje hranil, ki bodo z rednim uživanjem nahranila vaše telo in tudi pospešila proces hujšanja. Medtem ko so najbolj priljubljena živila za hujšanje običajno eksotičnega izvora, so to poletna sezonska živila, ki so na voljo na našem območju. 

Lubenica

Lubenice so odlične ne le za hujšanje, temveč tudi za prepotrebno hidracijo telesa. Kar 92 % lubenice sestavlja voda, zaradi česar je odličen poletni prigrizek. 

Jabolka

Dober način za izgubo kilogramov je povečanje vnosa prehranskih vlaknin, eno veliko jabolko s približno 200 grami pa vsebuje kar 5,4 grama vlaknin. Rdeča jabolka so bogata z antioksidanti, ki pomagajo ohranjati kožo zdravo in mladostno.

Breskve
Breskve / FOTO: Thinkstock

Breskve

Kdo se lahko upre sočnim in sladkim poletnim breskvam? To sezonsko sadje je odličen zdrav nadomestek kepice sladoleda ali kosa torte. Ena srednje velika zrela breskev vsebuje približno 60 kalorij in 2 grama vlaknin. Breskvam se morda težko upremo, vendar ne smete zaužiti več kot tri breskve na dan. Vedno raje izberite tudi sveže breskve namesto posušenih, saj imajo bistveno nižjo kalorično gostoto.

Češnje 

Češnje so za mnoge priljubljeno poletno sadje in v njih lahko uživate ves dan. Čeprav so zelo okusne in bogate z vitamini in minerali, ne smemo zaužiti več kot 21 češenj dnevno. Ta količina sadja vsebuje približno 100 kalorij, a tudi 25 gramov ogljikovih hidratov. To pomeni, da so češnje odlična poletna sladica, ki bo nadomestila čokolado ali sladoled, še posebej pa so v pomoč, če jih zaužijete pred spanjem. Češnje namreč vsebujejo melatonin, hormon, ki nam pomaga lažje zaspati.

Maline 

Te rdeče jagode so prava eksplozija zdravja. Ena skodelica malin bo zadovoljila kar 28 % dnevnih potreb po vlakninah, vsebuje pa tudi 35 % priporočene dnevne količine vitamina C. Poleg tega so bogate z vitaminom E, ki kožo hrani od znotraj, in imajo le 53 kalorij na 100 gramov. 

Maline
Maline / FOTO: iStock

Listnata zelena zelenjava 

Zelje, ohrovt, zelena solata in blitva vsebujejo zelo malo kalorij, hkrati pa so ta živila bogata s fitohranili, ki ne samo, da hranijo telo, temveč nam dajo tudi daljši občutek sitosti. Pri teh živilih skoraj ni omejitve, koliko jih lahko pojeste v enem dnevu, zato si poljubno postrezite želeno količino. 

Brokoli 

Brokoli je zelenjava, ki jo lahko uživate brez prevelikih omejitev, saj 100 gramov vsebuje le 31 kalorij. Je živilo, bogato z vlakninami in kalcijem, vsebuje pa tudi žveplovo spojino, ki pomaga proizvajati testosteron. Ta hormon je odgovoren za spodbujanje telesa k izgorevanju maščob in je naravno prisoten v moškem in ženskem telesu. Brokoli je najbolje jesti skuhanega na pari, izogibajte pa se pripravi, ki zahteva veliko olja ali maščobe.

Bučke
Bučke / FOTO: Thinkstock

Korenje 

Korenje je pogosto zanemarjena hrana na vsakodnevnem jedilniku, je pa odličen v boju proti odvečni teži. Poleg tega, da vsebujejo skoraj 3 grame vlaknin na 100 gramov zelenjave, vsebuje le 41 kalorij. Čeprav ga običajno pripravimo samo kot del juhe, je korenje odlično tudi kot hrana, pečena v pečici, ali popolnoma sveže, kot del solate. Vsebuje tudi beta karoten, ki je predhodnik vitamina A, in ščiti našo kožo pred sončnimi žarki ter oksidativnim stresom.

Bučke 

Čeprav so bučke za mnoge zelenjava, so v botaničnem pogledu sadje. Bučke so odlična hrana za hujšanje, ker imajo zelo raznoliko uporabo. Lahko jih jemo kot prilogo, testenine nadomestimo z bučkinimi trakovi, okusne pa so tudi kot del sladke ovsene kaše. Ena srednja bučka ima le 17 kalorij, vsebuje pa tudi kar 40 % dnevnega priporočenega odmerka vitamina A. Obrok, bogat z bučkami, olajša prebavo hrane in blato naredi mehkejše.

Za ogled vsebine z družbenih omrežij omogoči piškotke družbenih omrežij.
Omogoči piškotke

Povzeto po miss7zdrava