Javno zdravstvo v Sloveniji je že dalj časa izpostavljeno težkim preizkušnjam. Zdravniki in medicinsko osebje v želji po boljših pogojih dela množično odhaja v tujino, ti ki ostajajo, so preobremenjeni, ujeti v birokratske okove. Njihovo stisko občutimo tudi pacienti, ki moramo na pregled in posvet pri osebnem zdravniku pogosto čakati tudi po več dni, a smo veseli, da ga sploh imamo. Še precej daljše so čakalne dobe na specialistične preglede in obravnave z napotnico, kjer več kot 137 tisoč bolnikov čaka nedopustno dolgo.
Prav zato se mnogi odločijo poslužiti zdravstvenih storitev v zasebnem sektorju, kar pa lahko predstavlja visoke stroške. Te lahko pomembno omilite z izbiro dodatnega zavarovanja, pri katerem vam v primeru bolezni ali poškodbe zavarovalnica v okviru izbranih kritij uredi hitro in kakovostno obravnavo pri zdravnikih in specialistih zasebnega sektorja.
Pri Merkur zavarovalnici, ki primere dobre prakse v slovenski prostor prenaša iz sosednje Avstrije, kjer deluje njena matična družba, so prepričani, da je mogoče na ta način učinkovito razbremeniti javni zdravstveni sistem. Izkušnje iz tujine namreč kažejo, da se lahko z vzpostavitvijo zasebnega stebra zdravstvenih izvajalcev pomembno zmanjšajo čakalne vrste v javnem zdravstvenem sistemu.
Vodja marketinga pri Merkur zavarovalnici Matej Rožič nam je v pogovoru zaupal izkušnje s terena in izpostavil glavne prednosti njihove zavarovalnice, ki jih zavarovanci največ koristijo in najbolj pohvalijo.
Situacija v javnem zdravstvu je že nekaj časa precej kritična in nič ne kaže, da bi v kratkem prišlo do vidnejših sprememb na bolje. Kako se glede na vaše izkušnje na terenu ljudje odzivajo na aktualno dogajanje v javnem zdravstvu? Kaj jih najbolj teži?
Glede na trenutno dinamiko na političnem zdravstvenem prizorišču ljudi najbolj težijo možnost dostopa do zdravnika in čakalne vrste. Vse kaže, da bo v javnozdravstvenem sistemu vedno težje zagotoviti vse potrebne storitve. Ena od rešitev, ki jo vidimo na podlagi pogovorov s svojimi kolegi iz tujine, je kakovosten zasebni zdravstveni sektor.
Izkušnje iz naše skupine namreč kažejo, da se z vzpostavitvijo zasebnega stebra zdravstvenih izvajalcev zmanjšajo čakalne vrste v javnem zdravstvenem sistemu. Finančno stabilnejši posamezniki, ki imajo kadarkoli na voljo nekaj sto evrov, se praviloma odločajo za zasebne, samoplačniške storitve, s tem pa ostaja več prostora v javnem zdravstvu za vse, ki si storitev ne morejo vsakič plačati iz lastnega žepa.
Naša družba se z izzivi v zdravstvu sooča že dalj časa, a zdi se, da je bila točka preloma Covid-19. Se strinjate? Na kakšen način je pandemija spremenila potrebe ljudi na področju zdravstva?
Pandemija Covid-19 je izzive zagotovo zaostrila, ni pa edini razlog zanje. Dlje trajajoči trend v vseh državah Evrope je staranje prebivalstva in posledično vedno bolj obremenjen sistem javnega zdravstva. Slovenija pri tem ni izjema. Covid-19 pa je izjemno spodbudil inovativne oziroma digitalizirane pristope kot so denimo telezdravstvo. Video posvet z zdravnikom družinske medicine Dr. Merkur smo denimo na Merkur zavarovalnici ponudili med prvimi in ta brezplačna storitev za zavarovance ostaja med bolj priljubljenimi.
V Merkur zavarovalnici zadnjih nekaj let dajete vse večji poudarek zdravstvenim zavarovanjem. Kakšna je vaša konkurenčna prednost pred ostalimi zavarovalnicami na tem področju?
Merkur zavarovalnica je na slovenskem trgu prisotna že več kot 30 let, s pestro paleto novih in prenovljenih zdravstvenih zavarovanj pa omogočamo dostop do storitev, ki jih ponujajo le redke zavarovalnice oziroma še nihče na slovenskem trgu. Denimo kritje zdraviliške rehabilitacije smo v Sloveniji ponudili prvi in v tem trenutku ostajamo tudi edini, ki nudimo takšno zavarovanje.
Naša vizija je prepoznati vpeljati tudi najboljše prakse iz tujine, predvsem sosednje Avstrije, kjer naša matična zavarovalnica nudi najboljši nabor zdravstvenih storitev in produktov.
Nasploh se zdi, da uporabniška izkušnja v zadnjih letih še izdatno pridobiva na pomenu. V ponorelem svetu natrpanih urnikov iščemo načine, kako si čim bolj poenostaviti življenje, pridobiti na času. Lahko zavarovalnica priskoči na pomoč tudi na tem področju?
Tako kot pri vsaki temi je ključni izziv dobro razumevanje zavarovanj in kritij. Veliko pozornosti namenjamo izobraževanju svoje ekipe, da lahko zavarovancem na vsakem koraku podajo pravilne, strokovne, točne in jasne informacije. Hkrati pa skozi svoje komunikacijske kanale dvigujemo tudi ozaveščenost zavarovancev.
Vpeljali smo tudi posebno asistenčno storitev Merkur MediTočka, ki pomaga zavarovancem na poti do okrevanja. Vsem našim zavarovancem s sklenjenimi zdravstvenimi zavarovanji Merkur Rehabilitacija, Merkur Specialisti, ali Merkur Operacije+ v njihovem imenu uredimo termine za specialistične preglede, diagnostične preiskave, operativne posege ter nadaljnje zdravstvene storitve in uredimo tudi njihovo plačilo. Imetnikom teh paketov je povsem brezplačno na voljo tudi video dostop do zdravnika vse dni v tednu, torej prej omenjenega Dr. Merkurja.
V zadnjih mesecih ste predstavili tako nove kot prenovljene produkte in storitve (zavarovanje rehabilitacije, operacij, rešitve tele-zdravstva in asistence). Kakšna je segmentacija ljudi, ki se največkrat odločajo za tovrstna zavarovanja (po starosti, spolu, ...)?
Zaenkrat izrazitih razlik med npr. mladimi in starejšimi zavarovanci ni zaznati, lahko pa potrdimo, da je povpraševanje po zdravstvenih zavarovanjih bistveno poskočilo, ko smo predstavili prenovljene pakete, ki vsebujejo telemedicino in celovito asistenco.
Vaša aktualna kampanja sporoča: Zdravju dam zeleno luč. Kakšno sporočilo se skriva za tem sloganom?
Kampanja Zdravju dam zeleno luč želi s simboliko zelene luči javnosti sporočiti, da zdravje svojih zavarovancev vedno postavljamo na prvo mesto. S svojimi zdravstvenimi storitvami in produkti ponujamo celovito in strokovno zdravstveno oskrbo takrat, ko jo stranke najbolje potrebujejo, in karseda brez ovir na poti do okrevanja.
Nasploh v Merkur zavarovalnici v v središče postavljate čudež življenja – človeka. Na kakšne načine se to kaže v praksi?
Cilj naših storitev in inovacij je, da oblikujemo strankam kar se da prijazno ponudbo storitev. To v prvi vrsti pomeni, da do obravnave pridejo v najkrajšem možnem času. Obenem pa skrbimo tudi za podporo trajnostnim in družbeno-koristnim rešitvam, ki krepijo lokalne skupnosti.
Nabor digitalnih in stranki prijaznih storitev ter rešitev bomo v Merkur zavarovalnici vsekakor še širili, saj nam je pozitivna izkušnja naših zavarovancev pri koriščenju zdravstvenih storitev najpomembnejša. Želimo, da vsakomur stojimo ob strani ob vsaki življenjski situaciji.
Kakšno zavarovanje bi v luči trenutnih razmer torej osebno najbolj priporočili nekomu, ki je sedaj vključen samo v shemo obveznega zavarovanja in zakaj?
Ni enotnega odgovora, saj so potrebe različne tako kot smo različni ljudje. Lahko pa izberejo zavarovalnico, ki jim bo prisluhnila, jih razumela in jim pomagala, da pridejo do celovite obravnave in rehabilitacije, ki si jo zaslužijo.
Sponzorirana vsebina