Biti popolnoma zbran osem ur ali še več v službi je prava umetnost. Človeški organizem je enostavno narejen tako, da potrebuje vsake toliko časa malo počitka, da se zbistri in nabere nove energije. Vendar s počitkom ne pretiravajte in naj zaradi vaših slabih navad delo ne trpi.
Odmor za kavo je skoraj obvezen
Kava ima sicer veliko negativnih, a tudi nekaj pozitivnih učinkov na naše zdravje, toda kljub temu ni treba imeti slabe vesti, če si med delovnim časom privoščite odmor za kavo. Srkanje aromatičnega napitka in klepet s sodelavci bosta blagodejno vplivala na vašo koncentracijo, že po nekaj minutah se boste lahko bolj zbrani in polni elana vrnili veselo na delo. Če kave ne pijete, si privoščite čaj, vodo ali vsaj kratek sprehod.
Kaos spodbuja kreativnost
Pretirano natančni ljudje velikokrat zapravijo preveč časa za urejanje delovnega okolja in malenkosti, ki pravzaprav niti niso pomembne, da bi se bolje počutili in lažje delali. Ravno zaradi tega so ljudje, ki imajo mali kaos na svoji pisalni mizi ali v delovnem prostoru, bolj kreativni, saj se znajdejo tudi sredi največjega nereda, hkrati pa imajo več časa za opravljanje delovnih dolžnosti.
Dobro se je jeziti
Preklinjanje in stresanje jeze v službi je povsem neprimerno in neprofesionalno, kar pa ne pomeni, da se ne smete kdaj pa kdaj ujeziti ali biti slabe volje. Če boste javno izrazili svoja čustva, tudi negativna, se boste bolje počutili, ne bo vas več tiščalo v prsih, imeli pa boste tudi več samozavesti. Seveda pa bodite pazljivi, komu se izpoveste, saj vam bo sicer vaš čustveni izpad prinesel več škode kot koristi.
Minute za razmislek
V poslovnem svetu tisti, ki delujejo zelo zaposleni, puščajo vtis pomembnih ljudi, ravno obratno je pri posameznikih, za katere se zdi, da se dolgočasijo. Naj vas ne spremlja takšen občutek, zato se ne pretvarjajte, kot da nekaj počnete, če ste si vzeli čas za temeljit razmislek. Takrat se pomirite, osredotočite se na svoje misli, saj bodo tako obrodile več sadov, kot če se boste obremenjevali, kaj si mislijo sodelavci ali nadrejeni.
Ne pretiravajte z nadurami
Kljub temu, da delo od vas zahteva ogromno časa in energije, ni potrebno, da vsak dan prihajate prvi v službo in odidete zadnji. Psihologi svetujejo, da vsaj dva dni v tednu odidete domov prej, saj vam bo tako ostalo še nekaj časa zase, za družino in za sprostitev, hkrati pa si boste nabrali dovolj energije, da boste na delu bolj učinkoviti in produktivni.
Ste se nam že pridružili na naši Facebook strani? To lahko storite s klikom na
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV